آخرین بروز رسانی: 29ام بهمن, 1402

رونمایی دو ماوس جذاب ریزر

ریزر از دو موس گیمینگ Basilisk Ultimate و Basilisk X […]

ریزر از دو موس گیمینگ Basilisk Ultimate و Basilisk X Hyper Speed رونمایی کرد

موس‌های ریزر از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت سرشناس در تولید تجهیزات گیمینگ هستند

هر دو موس در خانواده پیشرفته‌ترین موس‌های بیسیم این کمپانی قرار میگیرند و با برخورداری از فناوری سطح جدیدی از عملکرد بدون سیم را در بازی‌ها در ارائه می‌دهند.عملکرد بیسیم پایدارتر و سریع‌تر

همان طور که گفته شد هر دو موس جدید ریزر به این کمپانی مجهز شده‌اند که آنها را 25 درصد سریع‌تر از هر موس گیمینگ بیسیم دیگری می‌کند.

Basilisk Ultimate و Basilisk X  توسط گیمرهای نیز آزمایش و تائید شده‌اند.

هر دو مدل از کم‌ترین زمان تاخیر عملکرد پس از کلیک در میان تمام موس های مخصوص بازی برخوردارند و زمان واکنش بعد از کلیک بر روی هر یکی از دکمه‌های این دو موس فوق‌العاده سریع و بدون معطلی صورت میگیرد.

قابلیت Adaptive Frequency Hopping ی ریزر اکنون بهینه‌تر از قبل شده تا ارتباط بیسیم کاملا بدون لگ و کندی را در اختیار کاربران قرار دهد.

 به سنسور اپتیکال Focus+ 20K DPI مجهز شده که پیش‌تر در مدل Viper Ultimate نیز استفاده شده بود.

این سنسور از پیشرفته‌ترین سنسورهای حال حاضر در بازار به شما میرود و از ویژگی‌های جدیدی مانند Smart Tracking، Asymmetric Cut-Off و Motion Sync برای رهگیری دقیق‌تر برخوردار شده است.

استفاده از سوئیچ‌های اپتیکال سرعت و پایداری بالاتر را به ارمغان میاورد از این ویژگی برخوردار شده است.

این سوئیچ‌ها نیازی به تماس فیزیکی به پی‌سی برای ارسال سیگنال‌های الکتریکی ندارند.

این موس قابلیت تنظیم 5 پروفایل کاربری را دارد و کاربران میتوانند با شخصی‌سازی هر پروفایل، در کاربردها یا بازی‌های مختلف پروفایل مورد نظر را انتخاب کنند.

با بهینه‌سازی مصرف انرژی این موس بیسیم، کاربران میتوانند تا صد ساعت بدون وقفه از آن استفاده کنند.

همراه این موس داک موس ریزر نیز ارائه میشود که قابلیت نمایش میزان شارژ باتری را دارد. همچنین کاربران به واسطه کابل ریزر میتوانند از این موس به صورت باسیم نیز استفاده کنند.

 

 دارای 11 دکمه قابل برنامه‌ریزی است. 14 نقطه از موس به سیستم نورپردازی ریزر Chroma RGB مجهز شده و کاربران میتوانند هر یک از قسمت‌ها را با نرم افزار اختصاصی شخصی‌سازی و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند. شخصی‌سازی این موس همین‌جا به پایان نمیرسد.

کاربران حتی قادرند میزان مقاومت چرخ اسکرول این موس را نیز تعیین کنند. وزن نیز 107 گرم است و با ایکس باکس وان نیز سازگاری دارد. قیمت این موس به همراه داک مخصوص آن 169.99 دلار اعلام شده است.