آخرین بروز رسانی: 29ام بهمن, 1402

ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905

معرفی اگر گیمر بازی های کامپیوتری هستید مطمئنا عملکرد موس […]

معرفی

اگر گیمر بازی های کامپیوتری هستید مطمئنا عملکرد موس برای شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. موس گیمینگ سیمی RGB اونیکوما مدل CW905 محصولی حرفه ای از کمپانی اونیکوما می باشد که برای امور حساس بسیار کاربردی می باشد.

DPI که تنظیم کننده سرعت و دقت این موس است از DPI؛ 800 تا 6400 می تواند با توجه به شرایط کار یا بازی تنظیم شود. این موس دارای طراحی ارگونومیک می باشد که در استفاده های طولانی مدت هیچ آسیبی به دست وارد نمی کند.

کلید های قابل برنامه ریزی

موس گیمینگ سیمی RGB اونیکوما مدل CW905 دارای 7 کلید قابل برنامه ریزی است.

این برنامه ریزی می تواند بر اساس بازی یا فعالیتی که در حال انجام آن هستید و با توجه به شرایط راحتی که در آن قرار دارید برنامه ریزی شود.

در این موس به دلیل قرار گیری کلید ها در شرایط ایده آل عملکرد انگشت شست نسبت به دو تا از کلید ها سریع می باشد. به طور پیش فرض و در حالت وب گردی یا در پوشه فایل ها به جلو و عقب رفتن به سریعت و آسانی امکان پذیر می باشد.

 

طراحی ارگونومیک

موس گیمینگ سیمی RGB اونیکوما مدل CW905 به صورت قرینه طراحی شده به همین دلیل می تواند برای هر دو دست راست و چپ استفاده شود.

با توجه به شکل قرار گیری دست بر روی موس هیچ گونه ناراحتی متوجه دست نیست و دست در استفاده طولانی مدت خسته نمی شود.

این موس در برابر اثر انگشت، چربی و عرق دارای مقاومت کافی بوده و طراحی آن ارگونومیک می باشد.

طراحی ظاهری

موس گیمینگ سیمی RGB اونیکوما CW905 با طراحی قرینه مناسب برای هر دو دست از ظاهری زیبا برخوردار است.

در طراحی این موس در دو سمت راست و چپ آن شیارهایی برای جلوگیری از لغزش دست در نظر گرفته شده است.

نور پردازی RGB به وسیله چراغ های LED در دو سمت، دور کلید اسکرول، قسمت جلویی و بر روی لوگوی اونیکوما بر روی موس استفاده شده است که بر زیبایی این موس بیش از پیش افزوده است.

برای زیبایی بیشتر این موس برای DPI های مختلف آن رنگ های مختلفی در نظر گرفته شده است.

6 DPI این موس شامل: DPI 800 با رنگ سبز، DPI 1600 با رنگ بنفش، DPI 2400 با رنگ آبی، DPI 3200 با رنگ قرمز، DPI 4800 با رنگ فیروزه ای و DPI 6400 با رنگ زرد است.

  پشتیبانی

موس گیمینگ سیمی RGB اونیکوما مدل CW905 از پشتیبانی گسترده ای بر روی کلیه سیستم عامل ها و کامپیوتر های شخصی، لپ تاب ها و … که دارای پورت USB باشد.

می تواند به وسیله کابل کنفی بافته شده به طول 1.5 متر متصل شود. در اتصال و استفاده از این موس نیاز به نصب هیچ گونه درایوی نبوده و فقط کافی است تا کابل آن را متصل کرده و از استفاده از آن لذت ببرید.