آخرین بروز رسانی: 29ام بهمن, 1402

معرفی ماوس اونیکوما مدلCW902

اونیکوما امروزه به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده […]

اونیکوما امروزه به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در زمینه تولید گجت های گیمینگ در جهان شناخته شده است. موس CW902 یکی از تولیدات موفق این برند می باشد. موس CW902 با داشتن 6 سطح DPI متفاوت (800-1600-2400-4800-6400) امکان انتخاب سرعت مطلوب مکان نما جهت پیروز شدن در بازی های با سرعت بالا را به شما می دهد. 7 عدد دکمه طراحی شده بر روی موس می توانند در دو حالت گیمینگ یا رسانه به کار گرفته شوند از جمله دکمه سمت چپ ، دکمه راست ، چرخ اسکرول ، کلید DPI ، جلو ، عقب و غیره .

1- زیبا و ارگونومیک

طراحی این ماوس محصول برند اونیکوما، در نگاه نخست بسیار به دل می‌نشیند. RGB جذاب، حاشیه‌های خشن و چینش زیبای دکمه‌ها همه روی زیبایی این ماوس تأثیر گذاشته‌اند. خود طراحان اونیکوما هم در وب‌سایت‌شان به ارگونومیک‌بودن طراحی این ماوس تأکید کرده‌اند. ارگونومیک‌بودن ماوس خیلی مهم است، چراکه اگر ماوس طراحی ارگونومیکی نداشته‌باشد قطعاً از آن نمی‌توان برای چندین ساعت متوالی استفاده کرد و این یعنی عملاً ماوس چندان به کار نخواهد آمد.

2-تنظیم RGB

RGB این ماوس جذاب را می‌توان در 7 حالت تنظیم کرد. حالت‌ها را امتحان کنید و هر کدام که به سلیقه‌تان نزدیک بودند را انتخاب کنید.

3-تنظیم DPI

در 4 حالت حداکثر DPI ماوس مخصوص بازی اونیکوما CW902 برابر با 6400DPI است، اما خوشبختانه DPI این محصول را می‌توان در 6 حالت تنظیم کرد. دکمه‌ی تنظیم DPI هم در بهترین مکان روی ماوس قرار گرفته و به‌راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

امیدوارم با این مقاله در معرفی ماوس جذاب اونیکما بهتون کمک کرده باشم.