آخرین بروز رسانی: 29ام بهمن, 1402

کیبورد بیسیم اکتو مدل B307

اتصال بلوتوث و سیمی            صفحه کلید بی سیم دارای آخرین […]

اتصال بلوتوث و سیمی           

صفحه کلید بی سیم دارای آخرین فناوری بلوتوث 5.0 و اتصال سیمی پایدار است. صفحه کلید جمع و جور بی سیم ساخته شده در یک باتری قابل شارژ و همراه با یک کابل صفحه کلید برای اتصال سیمی و شارژ.

صفحه کلید ماشین تحریر قدیمی با پایه یکپارچه

صفحه کلید ماشین تحریر بی سیم شامل یک پایه نگهدارنده یکپارچه برای پد، تلفن و تبلت است که با زیبایی قدیمی میز و دفتر خانه شما مطابقت دارد. صفحه کلید یکپارچهسازی با سیستمعامل همچنین دارای پایه های قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد در طول جلسات طولانی تایپ زاویه را برای حداکثر راحتی تنظیم کنید. هولدر تبلت یا گوشی داخلی 11.6×0.5 اینچ است که می تواند برای اکثر پدها مناسب باشد.

کیبورد ماشین تحریر کوچک 68 کلیدی با کنترل دستگیره

صفحه کلیدهای غشایی B307 علیرغم اندازه جمع و جور خود، دارای 68 کلید و تمام عملکردهایی هستند که برای تایپ کارآمد نیاز دارند. 2 دستگیره کاربردی است. برای تغییر کانال اتصال، دکمه سمت چپ را بچرخانید. برای تغییر صدا، دکمه سمت راست را بچرخانید. این طراحی کاربردی و جمع و جور، کیبورد را به انتخابی ایده آل برای لوازم جانبی میز تبدیل کرده است. سازمان دهندگان فضای کاری

صفحه کلید بی سیم چند دستگاهی برای چند سیستم عامل

صفحه‌کلید شارژی بی‌سیم از طریق بلوتوث و USB-C با سیم در سیستم‌های Windows، Android یا mac iOS متصل می‌شود، از انواع دستگاه‌ها از جمله پد/کامپیوتر/لپ‌تاپ/تبلت/گوشی هوشمند پشتیبانی می‌کند. این بسته شامل یک صفحه‌کلید بی‌سیم یکپارچهسازی با سیستمعامل، یک کلاهک قرمز اضافی، 2 عدد باتری قلمی دستی.

صفحه‌کلید بی‌سیم ارتقایافته Actto B307 با 68 کلید، صفحه‌کلید ماشین تحریر با پایه یکپارچه، صفحه‌کلید USB-C/Bluetooth با کلیدهای گرد زیبا برای چند دستگاه و کنترل دستگیره برای Win/Mac.

رنگبندی پاستلی و جذاب این کیبورد محبوبیت زیادی در تمامی سنین ایجاد کرده و شما میتوانید با خیال راحت برای دوستان و اطرافیانتان به عنوان هدیه این کیبورد جذاب را تهیه کنید بدون اینکه نگران باشید.

نتیجه گیری

اگر میخواهید همیشه میزکاری زیبا و حس خوبی موقع کار کردن داشته باشید این سری جدید از کیبورد های اکتو را که امکانات بسیار بالایی دارد را از دست ندهید.