آخرین بروز رسانی: 25ام فروردین, 1403

بررسی خنک کننده پردازنده مدل ATMOS 360 ARGB MASTERLIQUID

یکی از تولیدات شرکت Cooler Master از سری خنک کننده […]

یکی از تولیدات شرکت Cooler Master از سری خنک کننده های مایعِ MasterLiquidمی باشد که با ظاهری چشم نواز به همراه نورپردازی و Addressable Gen 2 RGBبه بازار عرضه می شود.

سوکت پردازنده (CPU)

 AM3+,AM3mAM2+,AM2,FM2,FM1 socket

AMD AM5|AM4، Intel LGA 1700|1200|115X قابل پشتیبانی میباشد.

مشخصات فن ها

سرعت چرخش این فن ها از 160000دور بر دقیقه متغیر و قابل تنظیم می باشند.

نسل بعدی خنک کننده مایع AIO در اینجا با MasterLiquid 360 Atmos عرضه می شود. Atmos برداشت آینده نگر و نوآورانه ما در مورد آنچه که یک خنک کننده AIO می تواند و باید باشد است. عملکرد فوق‌العاده بی‌صدا توسط طرفداران SickleFlow Edge ارائه شده است.

تجربه کاربری بهینه شده از جعبه گشایی تا نرم افزار MasterCTRL. پوشش بالایی پمپ کاملاً قابل تنظیم با خلاقیت های چاپ سه بعدی شما. ساخت این محصول سازگار با محیط زیست در سراسر ساخت و تولید اجرا شده است. Atmos بهترین خنک کننده مایع مدرن AIO است.

نسل سوم پمپ دو گانه

پمپ این خنک‌کننده از نسل جدید و سوم پمپ‌های دوگانه کولرمستر می‌باشد که عملکردی کم‌صداتر و پیشرفته‌تر ارائه می‌دهد و خبری از نشت مایع خنک‌کننده در کیس و خراب‌کاری نخواهد بود.

فن‌های این مدل نیز از سری جدید SickleFlow Edge120 ARGB می‌باشد که پره‌های برنده بهبود داده شده آن جریان متناسبی از هوا را ایجاد کرده و چرخش هوایی مناسبی در عین کم‌صدایی ایجاد می‌نمایند.

Sickleflow Edge:

جدیدترین فن‌های Sickleflow Edge 120 میلی‌متری از پیش نصب شده برای خنک‌سازی عالی و نصب ساده‌تر کاربر.

لوله های ضد نشتی در بالاترین سطح کیفیت

لوله‌های تقویت شده به کار رفته در خنک کننده انعطاف‌ پذیریِ بسیار بالایی دارند. به راحتی قابل خم شدن هستند ، بدون اینکه ذره ای آسیب به آنها وارد شود.

همچنین این لوله ها کاملا ضد نشتی آب هستند و بسیار مقاوم می باشند.

پوشش بافته شده شکل این لوله‌ ها علاوه بر اینکه ظاهر خنک‌کننده را زیبا تر می کند ، باعث دوام بیشتر و همینطور نصب ساده تر آن می شود.

جیره عملکرد تنظیم شده: باله های بیل بسیار نازک مهندسی شده دقیق برای به حداکثر رساندن میکروکانال ها طراحی شده اند و از هدف گیری دقیق نقاط گرما اطمینان حاصل می کنند.

Going Green:

پوشش پمپ ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی و همچنین 35 درصد اجزای فلزی قابل بازیافت است. بسته بندی 30٪ کوچکتر ساخته شده با مواد پایدار، Atmos را به عنوان یک پیشگام در محیط زیست معرفی می کند.

                                 «شما می توانید تمام خنک کننده های پردازندۀ ساخت برند « Cooler Master » را از طریق لینکِ زیر مشاهده کنید.»

دسته‌بندی: کولرمستربرچسب‌ها: , ,

نظر شما برای ما با ارزشه